Albareda-Tiana, S., Morilla, F., Guitián, G., Pérez-Madrid, F., Serret, J. H., & Chuvieco, E. (2024). Similarities and Differences between Religious Communities in Addressing Climate Change. Worldviews, 28(1), 1–29. https://doi.org/10.1163/15685357-tat00009
Albareda-Tiana, S., Fernandez‐Borsot, G., Berbegal‐Mirabent, J., González, E. R., Más-Machuca, M., Graell, M., Manresa, A., Fernández-Morilla, M., Fuertes-Camacho, M. T., Gutiérrez-Sierra, A., & Guardiola, J. M. (2024). Enhancing curricular integration of the SDGs: fostering active methodologies through cross-departmental collaboration in a Spanish university. International Journal of Sustainability in Higher Education. https://doi.org/10.1108/ijshe-07-2023-0299
Avila, G. D. S. G. L., & Albareda-Tiana, S. (2024). Gender Equality and Sustainable Development. Progress and Challenges in the Global Agenda and at University. Feminismo-S, (43), 213-243. https://doi.org/10.14198/fem.2024.43.09
Bascuñana, C. E. (2024). Una aproximación pedagógica a la interpretación pianística a través del estudio de rollos para piano reproductor: Preservación del patrimonio cultural Revitalización de prácticas históricas del siglo XIX. European Public & Social Innovation Review, 9, 1–16. https://doi.org/10.31637/epsir-2024-1290
Esteban Bara, F., & Corcó Juviña, J. (2024). El artE dE la formación univErsitaria y la nEcEsidad dE rEcupErarlo. The art of university education and the need to recover it. Encuentros (Maracaibo), 20, 57–68. https://doi.org/10.5281/zenodo.10032123
Fernández Morilla, M., & Lorente, N. R. (2024). Propuesta pedagógica para el desarrollo de competencias STEAM y de sostenibilidad en niños de Educación Infantil. European Public & Social Innovation Review, 9, 1–17. https://doi.org/10.31637/epsir-2024-1098
Goga, N., & Pujol-Valls, M. (2024). Paratranslating Child-Environment Relations: 22 translations of Keeperen og Havet by Maria Parr. Green Letters, 1–17. https://doi.org/10.1080/14688417.2024.2393090
Grau-Grau, M., Gallego-Jiménez, M. G., & Otero, L. M. R. (2023). Uso problemático de WhatsApp entre adolescentes: ¿Qué papel educativo juegan los padres y las madres? Adicciones. https://doi.org/10.20882/adicciones.1781
Onsès-Segarra, J., & Domingo Coscollola, M. (2024). Integration of migrant children in educational systems in Spain: stakeholders’ views. Intercultural Education, 1–15. https://doi.org/10.1080/14675986.2024.2314394
Ruiz‐Castro, M., Grau‐Grau, M., Lupu, I., Daskalaki, M., & McGinn, K. L. (2024). Social reproduction: Households, public policies, and alternative organizing. Gender, Work and Organization. https://doi.org/10.1111/gwao.13128
Segura, M., & Met, Y. E. (2024). EFL lexical abilities in pre-primary education. Journal of Immersion and Content-Based Language Education. https://doi.org/10.1075/jicb.24029.seg
Tintoré, M. (2024). Liderar desde el nivel medio del sistema: el papel de los «middle tiers» para desarrollar el liderazgo educativo. Educar, 1–15. https://doi.org/10.5565/rev/educar.1776
Xipell-Font, P., Guillén, M., & Noguero, A. M. (2023). El sentido del trabajo en los docentes, y su relación con la implicación laboral y la intención de abandono. Ese-estudios Sobre Educacion. https://doi.org/10.15581/004.46.001
Xipell Font, P., & Noguero, A. M. (2024). Vocación docente: relación con el sentido de pertenencia y el apoyo de la dirección. Profesorado Revista De Currículum Y Formación Del Profesorado, 28(2), 47–69. https://doi.org/10.30827/profesorado.v28i2.29678
TOTAL PUBLICACIONS 2024: 14