Almandoz, J., & Rey, C. (2024). The Catholic university’s integral purpose: A multi-dimensional perspective. Church Communication and Culture, 9(2), 186–206. https://doi.org/10.1080/23753234.2024.2403392
Avis, I. G., & Martínez, M. N. (2024). El universo metatextual de Fariña: cuatro medios, una historia. Palabra Clave, 26(4), 1–38. https://doi.org/10.5294/pacla.2023.26.4.5
Buil, P. R., Alfaro, J. A., & Martínez, I. R. (2024). Dissemination analysis of SDGs in sustainability reports to enhance corporate communication strategy. Cuadernos De Gestión (Bilbao), 24(1), 73–84. https://doi.org/10.5295/cdg.221876ja
Carrera, A. H. (2024). Persuasión musical en spots de Donald Trump. Recursos de yuxtaposición en anuncios comparativos con música de librería. Doxa Comunicación Revista Interdisciplinar De Estudios De Comunicación Y Ciencias Sociales. https://doi.org/10.31921/doxacom.n39a2093
Fitó-Carreras, M., Méndiz-Noguero, A., & Vidal-Mestre, M. (2024). Branded podcast classification proposal based on brand presence in the narrative: From Brand-Free to Persuasive. Communication & Society, 161–176. https://doi.org/10.15581/003.37.3.161-176
Fitó-Carreras, M., Vidal-Mestre, M., & Méndiz-Noguero, A. (2024). El branded content en el medio sonoro: estudio comparativo de su idoneidad en la radio frente al podcasting. Revista De Comunicación. https://doi.org/10.26441/rc23.2-2024-3494
Fitó-Carreras, M., Vidal-Mestre, M., & Freire-Sánchez, A. (2024). La banda sonora de las marcas. Criterios de curación de las brand playlists de actividad como elemento estratégico de economía de la atención. Austral Comunicación, 13(2). https://doi.org/10.26422/aucom.2024.1302.fit
Freire-Sánchez, A., Fitó-Carreras, M., & Vidal-Mestre, M. (2024). Interferencias intertextuales entre Lovecraft, Sartre y Cronenberg. Trasvases Entre La Literatura Y El Cine, 6, 10–23. https://doi.org/10.24310/tlc.6.2024.19789
Freire-Sánchez, A., Vidal-Mestre, M., & Avis, I. G. (2024). La Construcción del Fandom Storytelling en Goncharov, el Fanfilm de Scorsese. VISUAL REVIEW International Visual Culture Review / Revista Internacional De Cultura Visual, 16(7), 93–106. https://doi.org/10.62161/revvisual.v16.5391
Freire-Sánchez, A., Vidal-Mestre, M., & Fitó-Carreras, M. (2024). Proposed model for video Game-to-Series adaptation and intermedial translation based on the case of fallout. Games and Culture. https://doi.org/10.1177/15554120241299609
Justel-Vázquez, S., Castellano, C. M., García-Orosa, B., & Castellano-Escuder, P. (2023). Are they finally talking about European politics? Analysis of the issues discussed by the parties in the 2019 EP election as signs of politicization. Revista Espanola De Ciencia Politica, 63, 115–144. https://doi.org/10.21308/recp.63.05
Méndiz Noguero, A., & Esparza, M. S. (2024). Frames recurrentes en el true crime: análisis comparado del caso Wanninkhof. Visual Review, 16(3), 49–62. https://doi.org/10.62161/revvisual.v16.5200
Trenchs, N. R., López‐Borrull, A., & Lalueza, F. (2024). Twitch como herramienta de comunicación política: análisis de potencialidades. Cuadernos.info, 57, 25–45. https://doi.org/10.7764/cdi.57.64235
Vidal-Mestre, M., Freire-Sánchez, A., & Lavandeira-Amenedo, Y. (2024). Antihéroes que sufren trauma por estrés postraumático y villanos con trastorno de personalidad narcisista: el cisma de los problemas de salud mental en el cine. Revista De Medicina Y Cine / Journal of Medicine and Movies, 20(1), 73–85. https://doi.org/10.14201/rmc.31450
Yoo, J. J., Johnson, T. J., & Lacasa-Mas, I. (2024). The dynamics of misinformation sharing: The mediated role of news-finds-me perception and the moderated role of Partisan Social Identity. Mass Communication and Society, 1–27. https://doi.org/10.1080/15205436.2024.2401842
TOTAL PUBLICACIONS 2023: 15